تهران ، ولیعصر
09382921918

گربه پرشین سیاه

گربه پرشین سیاه

گربه پرشین سیاه یکی از انواع این نژاد و به رنگ سیاه است. در این محتوا می‌خواهیم این نژاد را به صورت کامل بشناسیم. ویژگی‌های ظاهری آن، ویژگی‌های رفتاری، روش نگهداری و مراقبت، هزینه گربه پرشین مشکی و… در این مطلب گفته خواهد شد.

گربه پرشین سیاه

برای معرفی این گربه ابتدا به شناخت نژاد پرشین می‌پردازیم.

همانطور که نام آن مشخص است این نژاد به عنوان یک نژاد ایرانی شناخته می‌شود. در جهان بسیار معروف و محبوب و گران قیمت است. در واقع از قدیم به عنوان یک موجود اشرافی شناخته می‌شد و در کشورهای مختلفی مانند اروپایی از آن نگهداری می‌کردند.

امروزه نیز محبوبیت این نژاد همچنان پابرجاست. بسیاری از افراد در سطوح مختلف مشتاق خرید و نگهداری آن هستند. گربه پرشین سوپر فلت نیز یکی از انواع آن است که در مطلب دیگری به صورت کامل معرفی شد.

گربه پرشین سیاه

ویژگی‌های رفتاری گربه پرشین سیاه

این نوع گربه‌هایی آرام و بغلی هستند. باید به آن‌ها توجه کنید چون آن‌ها نیز رفتاری دوستانه با شما دارند. با غریبه‌ها به سرعت صمیمی می‌شوند و حتی ممکن است در بغل آن‌ها نیز بخوابند.

از دیگر ویژگی‌های شخصیتی آن همان آرام بودن است که باعث می‌شود سر و صدای کمتری داشته باشند و کمتر میو میو کنند. پس اگر فردی هستید که به یک گربه پر جنب و جوش و بازیگوش علاقه دارید این گزینه مناسب شما نیست.

با همه این موارد این گربه‌ها برای خیلی افراد دوست داشتنی و لوس هستند و بسیاری از افراد را عاشق خود می‌کنند.

ویژگی‌های ظاهری گربه پرشین سیاه

این نوع نژاد موهای بلند و زیبایی دارد. چشم‌هایشان درشت است و صورت پخی دارند. گردنشان کوتاه است و گوش‌های کوچکی دارند. معمولا وزن آن‌ها 3/5 الی 5 کیلوگرم است. همه این ویژگی‌ها باعث زیبایی و جذابیت آن‌ها شده است. چون موهای بلندی دارند ریزش مو نیز برای آن‌ها طبیعی است.

این نوع در دسته پرشین‌ها با رنگ خالص قرار دادند که به صورت کامل به یک رنگ هستند. نوع موضوع مطلب ما هم به صورت کامل سیاه است. هیچ گونه لکه و نقش و نگاری ندارند. معمولا رنگ چشم‌هایشان مسی رنگ و درخشان است.

در خصوص این گربه‌های تک رنگ باید بگویم برای برخی از افراد رنگ سیاه بسیار جذاب است و ابهت و زیبایی خاصی به این موجود می‌دهد. این مسئله کاملا به سلیقه آن‌ها بستگی دارد.

گربه پرشین سیاه

نگهداری گربه پرشین سیاه

نگهداری هر موجودی می‌تواند شامل موارد مهم تغذیه، تفریح، وسایل بازی آن و… باشد. همانطور که گفته شد این گربه لوس نیاز به توجه و بغل کردن دارد. همینطور باید برای او وسایل بازی فراهم کرد. که برای تهیه آن‌ها و همینطور غذای مخصوصش می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید

جمع بندی

گربه پرشین سیاه یکی از محبوب‌ترین‌ها در دنیا است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزییات آن و قیمت و هزینه‌ها با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

محصولات مرتبط
پاسخ دهید